Handelsbetingelser

Levering

Momkind ApS sender pakker 3-4 gange om ugen (dog ikke i weekenden), og levering tager 2-4 hverdage afhængig af dagen for bestilling og valg af fragtfirma.

Pakker fra Momkind ApS leveres af dao og GLS. Forsendelsesomkostningerne afhænger af, hvilken leveringsform du vælger og beregnes ved check out.

Ved køb for over 599 kr. er fragt til pakkeshop gratis. Vi tilbyder ikke gratis hjemmelevering.

Når pakken er afsendt, vil du modtage en mail, og du vil få besked på mail og/eller sms, når pakken er klar til afhentning i pakkeshop.

OBS: I særligt travle perioder, ved akut sygdom eller grundet leveringskomplikationer med Momkind ApS’ leverandører kan længere leveringstid forekomme.

Betaling

Momkind ApS modtager betaling med MobilePay, Mastercard og VISA.

Alle beløb er angivet i DKK inklusiv moms.

Momkind ApS anvender en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Fortrydelsesret

Hvis du fortryder dit køb, tilbyder Momkind ApS fuld returret.

Fortrydelse af dit køb skal oplyses pr. mail til info@momkind.dk senest 14 dage efter modtagelse af varen.

OBS: Du mister din fortrydelsesret, hvis forseglingen brydes på varer, der af hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. Dette gælder både for efterfødselstrusser, kejsersnittrusser og gravidshorts.

Ombytning

Vær opmærksom på, at vi ikke håndterer ombytninger, med mindre der er tale om fejl eller mangler. Hvis du ønsker at bytte din vare til en anden, skal vi derfor bede dig returnere den pågældende vare og derefter lægge en ny ordre.

Hvis du brugte en rabatkode på din første ordre, vil du modtage samme rabat på din nye ordre. I dette tilfælde bedes du kontakte os og oplyse dit ordrenummer på info@momkind.dk.

Reklamationsret

I overensstemmelse med købelovens regler har du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer.

Hvad angår varer med begrænset holdbarhed er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der står anført på den pågældende vare. Dette gælder f.eks. for the kind oil.

Opdager du fejl eller mangler ved et eller flere produkter i din pakke, skal du hurtigst muligt – og inden for rimelig tid – kontakte Momkind ApS og beskrive situationen.

Momkind ApS vil herefter håndtere din reklamation. Hvis et eller flere produkter har fejl eller mangler, vil Momkind ApS forsøge at afhjælpe problemet eller foretage en ombytning.

Returnering

Returnering af varer skal ske senest 14 dage efter, at fortrydelse eller reklamation er meddelt Momkind ApS. Ved returhandel får du tilbagebetalt det fulde beløb via kontooverførsel inden for 14 dage.

Varen skal returneres i original emballage i ubrugt og ubeskadiget stand. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering, indtil vi har modtaget den retur. Vedlæg venligst en seddel med dit ordrenummer.

Du er som køber ansvarlig for at dække forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering af varer.

Varer sendes retur til:

Momkind ApS
Esromgade 15, opgang 1, 3. sal, lejemål 1319
2200 København N

OBS: Varer som returneres uden betalt fragt eller porto afvises. Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Klagemuligheder

Hvis du ønsker at klage over et produkt købt på momkind.dk, bedes du i første omgang skrive en mail til info@momkind.dk eller ringe på 93 89 31 30. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning i fællesskab, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage via EU Kommissionens online klageplatform.

Når du indgiver en klage, skal du oplyse e-mailadressen nanna@momkind.dk.