Handelsbetingelser

Levering

Momkind ApS sender pakker 5 gange om ugen (dog ikke i weekenden), og levering tager 2-4 hverdage afhængig af dagen for bestilling og valg af fragtfirma.

Pakker fra Momkind ApS leveres af dao og GLS. Forsendelsesomkostningerne afhænger af, hvilken leveringsform du vælger og beregnes ved check out.

Ved køb for over 599 kr. er fragt gratis.

Når pakken er afsendt, vil du modtage en mail, og du vil få besked på mail og/eller sms, når pakken er klar til afhentning i pakkeshop.

OBS: I særligt travle perioder, ved akut sygdom eller grundet leveringskomplikationer med Momkind ApS’ leverandører kan længere leveringstid forekomme.

Betaling

Momkind ApS modtager betaling med MobilePay, Mastercard og VISA.

Alle beløb er angivet i DKK inklusiv moms.

Momkind ApS anvender en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Fortrydelsesret

Hvis du fortryder dit køb, tilbyder Momkind ApS fuld returret.

Fortrydelse af dit køb skal oplyses pr. mail til info@momkind.dk senest 30 dage efter modtagelse af varen.

OBS: Du mister din fortrydelsesret, hvis forseglingen brydes på varer, der af hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. Dette gælder for belly support thong, efterfødselstrusser og kejsersnittrusser.

Ombytning

Vær opmærksom på, at vi ikke håndterer ombytninger, med mindre der er tale om fejl eller mangler. Hvis du ønsker at bytte en vare, f.eks. til en anden størrelse, skal vi derfor bede dig returnere den pågældende vare og derefter lægge en ny ordre.

Hvis du brugte en rabatkode på din første ordre, kan du modtage samme rabat på din nye ordre. I dette tilfælde bedes du kontakte os og oplyse dit ordrenummer på info@momkind.dk.

Reklamationsret

I overensstemmelse med købelovens regler har du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer.

Hvad angår varer med begrænset holdbarhed er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der står anført på den pågældende vare.

Opdager du fejl eller mangler ved et eller flere produkter i din pakke, skal du hurtigst muligt – og inden for rimelig tid – kontakte Momkind ApS på info@momkind.dk og beskrive situationen.

Momkind ApS vil herefter håndtere din reklamation. Hvis et eller flere produkter har fejl eller mangler, vil Momkind ApS forsøge at afhjælpe problemet eller foretage en ombytning.

Returnering

Returnering af varer skal ske senest 30 dage efter, at fortrydelse eller reklamation er meddelt Momkind ApS. Du kan hente dit returlabel gennem vores GLS returportal lige her: https://www.gls-returns.com/#/m/momkind 

Det koster 45 DKK at sende retur, og beløbet fratrækkes automatisk din refundering. Du modtager både returlabel og en QR kode på mail. QR koden kan du blot få scannet i pakkeshoppen, så printer de label for dig.

Varen skal returneres i original emballage i ubrugt og ubeskadiget stand. Vores amme-bh, crossover bra, belly support shorts og belly support leggings kan returneres efter at være prøvet på i samme omfang, som hvis du havde haft dem med i et prøverum. Vi tager ikke efterfødselstrusser, g-strenge og kejsersnitstrusser retur, hvis forseglingen er brudt. Vi undersøger returnerede tekstilvarer for synlige spor af brug samt lugt fra røg, parfume og vaskemiddel.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering, indtil vi har modtaget den retur. Vedlæg venligst den “delivery note” du modtog med dit køb. Husk altid at få en kvittering, når du har indleveret din pakke.

OBS: Varer sendt til pakkeshop modtages ikke og afhentes ikke. Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Klagemuligheder

Hvis du ønsker at klage over et produkt købt på momkind.dk, bedes du i første omgang skrive en mail til info@momkind.dk eller ringe på 93 89 31 30. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning i fællesskab, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage via EU Kommissionens online klageplatform.

Når du indgiver en klage, skal du oplyse e-mailadressen nanna@momkind.dk.